loading...
Persian GAME TECH World
اطلاعیه تغییرات وب سایت


با سلام 

 

به اطلاع بازدیدکنندگان سایت میرسانیم بعد از تلاش های بسیار برای ایجاد سایت جدید , بالاخره سایت جدید ما افتتاح شد.

این سایت برای پیشرفت سطح دانش تکنولوژی و بازی ایجاد شده است و کاملا حرفه ای بوده و شما میتوانید لحظات خوبی را در این سایت بگذرانید.

این سایت بطور رسمی از تاریخ یک تیر ماه شروع به کار خواهد کرد.


وعده ما در تاریخ 01 / 04 / 1391


Gamechnews.com

با تشکر . مدیریت سایت

مدیریت بازدید : 239 دوشنبه 04 مهر 1390 نظرات (0)

 

برای مشاهده ی تبلت ها به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

این روزها بازار تبلت هر روز داغ‌‌تر می‌شود و شركت‌های مختلف سعی دارند از یكدیگر سبقت بگیرند؛ گوگل در آخرین نظرسنجی‌های جدید خود از 1500 كاربر تبلت اعلام كرد كه تبلت‌ها به تدریج در حال جایگزین‌ شدن رایانه‌های شخصی و تلویزیون هستند.
توشیبا كه یك كمپانی ژاپنی است اعلام كرده كه طی چند روز آینده با تبلت Thrive كه دارای سیستم عامل آندروید هانیكام 1/3 است، وارد بازار تبلت می‌شود تا با آی‌پد 2 رقابت كند.
وزن این تبلت 6/1 پوند است و از دو دوربین 2 مگاپیكسلی و 5 مگاپیكسلی در قسمت جلو و عقب بهره می‌برد همچنین دارای یك صفحه نمایش 10 اینچی با كیفیت HD است. از دیگر امكانات آن می‌توان به كارت SD ، یو اس بی، مینی یو اس بی و HDMI اشاره كرد.

*پدفون ایسوس؛ تركیبی از تبلت و تلفن هوشمند
ایسوس محصول جدیدی عرضه كرد كه ترکیبی از تلفن همراه هوشمند و تبلت بوده و سیستم عامل آن آندروید است.
مكانیسم این محصول كه پدفون نام دارد به گونه‌ای است كه پس از اتصال گوشی به تبلت، برنامه‌ها برروی صفحه بزرگ‌تر اجرا می‌شوند همچنین با اتصال گوشی به تبلت باتری بیشتری در اختیار خواهد بود.
قرار است شركت لنوو تبلت ساخت خود را كه دارای سیستم‌عامل آندروید هانیكام است را تابستان امسال روانه بازار كند. این تبلت كه به تنیك پد نام‌گذاری شده است، دارای صفحه نمایش 1/10 اینچی و پردازنده دو هسته‌ای تگرا 2 است و دارای سیستم‌عامل آندروید هانیكام است همچنین یك صفحه نمایش با وضوح تصویر 1280 در 800 به همراه یك دوربین در قسمت جلو دستگاه دارد.

تبلت 7 اینچی با سیستم عامل آندروید هانیكام
شركت نه‌چندان بزرگ ویوسونیك در نمایشگاه كامپیوترتكس از نخستین تبلت 7 اینچی با سیستم عامل آندروید خود رونمایی كرد؛ از ویژگی‌های این تبلت سیستم عامل به كار رفته مخصوص محصول تبلت یعنی نسخه 0/3 یا HONY COMB است.
تبلت آندرویدی هانیكام دل
شركت دل هم یك تبلت با سیستم‌عامل آندروید هانیكام به بازار عرضه می‌كند كه دارای یك صفحه نمایش 10 اینچی است.
این تبلت دارای یك پردازنده انویدیا،‌ تگرا 2 است و با سه مدل با حافظه‌های 16،‌ 32‌ و 64 گیگاباتی عرضه می‌شود و دارای دو دوربین با كیفیت‌های 2و 5 مگاپیكسل است كه یكی در قسمت جلو و دیگری در قسمت عقب قرار گرفته است.
شركت HTC در اواسط ماه فوریه و در كنگره جهانی موبایل از این تبلت رونمایی كرده بود.
این تبلت دارای سیستم‌عامل آندروید 3/2 گینگربرد بوده و صفحه نمایش آن نیز هفت اینچی است و قرار است این محصول در تاریخ 9 ماه مه به بازار اروپا وارد شود.

تبلت قابل تبدیل سری 7 سامسونگ
تبلت قابل تبدیل سری 7 سامسونگ قابلیت متصل شدن به یك كی‌بورد و تبدیل شدن به یك لپ‌تاپ را داراست. هم‌اكنون این محصول با قیمت 650 دلار در آمریكا فروخته می‌شود.
این تبلت دارای صفحه نمایش 1/10 اینچی است و از یك پردازنده اتم 5/1 گیگاهرتزی، حافظه دو گیگابایتی، هارد 32 گیگابایتی و سیستم‌عامل ویندوز 7 بهره می‌برد.
سونی اعلام كرد كه با دو تبلت به ‌نام‌های S1 و S2 كه دارای سیستم‌عامل آندروید هانیكام هستند، در ماه پاییز وارد بازار تبلت می‌شود.
اطلاعات مربوط به این تبلت‌ها اندك است، اما گفته می‌شود S1 دارای یك صفحه نمایش 4/9 اینچی است كه تقریبا مشابه آی‌پد 2 و تبلت زوم ساخت موتورولا است. به گفته‌ مقامات سونی، S1 و S2 برای رقابت با آی‌پد 2 وارد بازار می‌شود. آی‌پد 2 ساخت شركت اپل پرفروش‌ترین تبلت در بازار محسوب می‌شود.

تبلت بلك‌بری پلی بوك در بازار آمریكا مورد استقبال برخی از صاحب‌نظران در حوزه فن‌آوری قرار گرفت، البته برخی نیز از این محصول انتقاد كردند.
برخی از كاربران تبلت BlackBerry PlayBook اظهار كردند، این تبلت برای كاربران شاغل بسیار مناسب است. البته برخی نیز به خاطر نداشتن امكانات ارتباطی شبكه موبایل از این محصول انتقاد كردند.
این تبلت نیازمند متصل شدن به تلفن هوشمند بلك بری است تا كاربر بتواند ای‌میل‌های خود را چك كند. همچنین دارای یك صفحه نمایش هفت اینچی لمسی، فن‌آوری وای فای و بلوتوث است، اما نمی‌تواند به شبكه نسل سوم تلفن همراه دسترسی داشته باشد.



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما Rockstar ادامه ی مناسبی برای سری Max Payne ساخته است ؟
    نظر شما در رابطه با این وبسایت چیست ؟
    شما به کدام یک از تلفن های همراه هوشمند رأی می دهید ؟
    ما را در گوگل محبوب کنید !
    تبلیغات شما
    اطلاعیه پوشش خبری E3 2012


    E3 نمایشگاهی برای صنعت بازی های رایانه ای است که هر ساله برای معرفی بازی های روز یا انتشار اطلاعات مختلفی از بازی های معرفی شده در لس آنجلس آمریکا برگزار میشود. امسال نیز سایت های مختلفی مانند Gamespot - IGN و ... بصورت زنده یا ضبط شده ی کنفرانس های شرکت های بزرگ و گردش در فضای نمایشگاه را پوشش و نشان خواهند داد .

    امسال ( 2012 ) این نمایشگاه در تاریخ 5 - 7 JUNE  مصادف با 16 - 18 خرداد سال 1391 در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار میشود. سایت ما نیز تمام تلاش خود را میکند تا پوشش خبری و کنفرانس های زنده ی شرکت های بزرگ را در اختیار شما بازدیدکنندگان عزیز بگذارد.

    متاسفانه بدلیل تغییرات وبسایت ما کنفرانس ها را قرار نداده ایم اما در سایت جدید این کار را انجام خواهیم داد.

    دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای

    بار دیگر یعنی برای بار دوم است که نمایشگاه های بازی های رایانه ای تهران برگزار میشود. این نمایشگاه برای معرفی بازی های ایرانی و خارجی و ارتقاء سطح کیفی سخت افزار و بازی سازی های داخل کشور صورت میگیرد. این بار دیگر در کشور خودمان است و همه ی مردم میتوانند به این نمایشگاه بروند. نمایشگاه پارسال در سالن همایش های برج میلاد از نظر کیفیت برگزاری ضعیف بود اما ما امیدواریم امسال در مصلای امام خمینی که فضای بسیار بزرگی را دارد , کیفیت نمایشگاه بهتر شده باشد و ما بتوانیم اوقات خوبی را در نمایشگاه داشته باشیم. تاریخ برگزاری این نمایشگاه 26 - 30 June مصادف با 6 - 10 تیر ماه است. سایت ما نیز به احتمال زیاد در نمایشگاه حضور خواهد داشت و خودمان گزارشی از نمایشگاه تهیه خواهیم کرد.

    تیم مدیریت

    مدیر وبسایت

    * دیاموند زکی پور


    مدیر بلاگ

    سپهر ملک لی


    مدیر بخش بازی

    * شایان امین


    مدیر بخش تکنولوژی

    مهیار خلیلی


    مدیر بخش دانلود

    پارسا پاکزاد

    تیم نویسندگان

    سرپرست نویسندگان

    علیرضا بقائی


    نویسنده ویژه دانلود

    سید مهدی طباطبائی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 700
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 270
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 733
  • بازدید ماه : 1,173
  • بازدید سال : 7,169
  • بازدید کلی : 273,714
  • کدهای اختصاصی