loading...
Persian GAME TECH World
اطلاعیه تغییرات وب سایت


با سلام 

 

به اطلاع بازدیدکنندگان سایت میرسانیم بعد از تلاش های بسیار برای ایجاد سایت جدید , بالاخره سایت جدید ما افتتاح شد.

این سایت برای پیشرفت سطح دانش تکنولوژی و بازی ایجاد شده است و کاملا حرفه ای بوده و شما میتوانید لحظات خوبی را در این سایت بگذرانید.

این سایت بطور رسمی از تاریخ یک تیر ماه شروع به کار خواهد کرد.


وعده ما در تاریخ 01 / 04 / 1391


Gamechnews.com

با تشکر . مدیریت سایت

شایان امین بازدید : 12352 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)

 David Cage،کارگردان بازی بسیار عالی Heavy Rain که به طور انحصاری تنها برای PS3 منتشر شد چندی پیش در طی مصاحبه‌ای بیان کرده‌است که هیچ‌گونه نیازی به کنسول‌های نسل بعدی تا ۵ سال دیگر یعنی تا سال ۲۰۱۷ نیست.

 

به نقل قول از وی : "به شخصه معتقدم که هنوز کنسول‌های این نسل جای زیادی برای کار کردن و رو کردن تکنیک‌‌های جدید دارند،به خصوص PS3!هنوز می‌توان خیلی کار‌های دیگر با این کنسول‌ها انجام داد و تعویض نسل کنسول‌ها صرفا برای خالی کردن جیب گیمر‌ها است!من در کنسول PS3 تا به الآن تمام معیار‌های یک کنسول خوب را دیده‌ام و همه مشخّصات این کنسول طوری است که ممکن نیست کسی در آن به بن‌بست برسد.”

 

او در ادامه صحبت های خود اشاره به بیش از حدّ خشن شدن بازی‌های نقش‌آفرینی و تیر‌اندازی‌های اوّل‌شخص داشت و در این باره ابراز نگرانی کرد .

 

دیوید کیج با استعداد با انتشار عنوان Heavy Rain انقلابی در زمینه داستان سرایی به وجود آورد امّا پس از آن اعلام کرد که ادامه این بازی را نمی‌سازد.

 

 

رئیس استودیو بازی سازی فرانسوی QuanticDream و خالق بازی بسیار زیبای رگبار باران (Heavy Rain) که به طور انحصاری برای کنسول PS3 منتشر شد جدیدا در مصاحبه ای اعلام کرده است که نیازی به کنسول های خانگی نسل آینده تا پنج سال دیگر نیست یعنی تا سال ۲۰۱۷ میلادی.

 

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/sony/heavyrain/1781.david_2D00_cage_2D00_hero.jpg

 

من مطمئن هستم که کنسول های نسل حاضر قدرت بسیار زیادی را برای کار کردن و به وجود آوردن تکنیک های جدید دارند، مخصوصا کنسول PS3! هنوز هم می توان کارهای بسیار زیبا و شگفت انگیزی را با این کنسول ها انجام داد و تعویض کنسول های نسل حاضر با نسل بعد فقط برای خالی کردن جیب بازی کننده ها و مردم می باشد. بنده در کنسول PS3 تمام معیارهای یک کنسول خوب و قدرتمند را مشاهده کرده ام و مشخصات این سخت افزار طوری است که ممکن نیست کسی به بن بست برسد.

او در ادامه مصاحبه ی خود می گوید که بازی های امروزی مخصوصا بازی های نقش آفرینی و تیراندازی اول شخص و سوم شخص بیش از حد خشن شده اند و فقط بازی کننده هایی که سن زیادی دارند می توانند به سمت این بازی ها بیایند و این موضوع می تواند در طولانی مدت برای صنعت گیم خطرناک باشد.

 

آقای کیج در همایش GDC 2012 فناوری جدید خود با نام کارا (Kara) را معرفی نمود که در این فناوری استودیوی Motion-Capture دارای ۶۵ دوربین می باشد و این باعث می شود که حرکات بازیگرها را با هم ضبط کنند. او می گوید که همزمان Avatar و Tin Tin هم به این شکل ضبط شده اند. نکته جالب دیگر این است که تمام این اجراها به صورت همزمان در موتور بازی نشان داده می شوند و شما مجبور نیستید تا صبح صبر کنید که نتیجه کار را در بازی ببینید.

 

دیوید کیج با انتشار عنوان Heavy Rain انقلابی در زمینه داستان سرایی به وجود آورد اما پس از آن اعلام کرد که ادامه این بازی را نمی‌سازد.

 

چیزی که مشغول ساخت آن هستیم، کاملاً یک سرگرمی فعل و انفعالی است که برای مخاطبین بزرگسال طراحی شده است. ما نمی گوییم که از بقیه باهوش تر هستیم، ولی بازی های زیادی هستند که در بحث سرگرمی محدود شده هستند و ما سعی می کنیم چیزی بالغ تر بسازیم. وقتی از افراد هم سن خود می پرسم که چه بازی ای انجام می دهند، آن ها جواب می دهند که اصلاً بازی نمی کنند.

 

آن ها هنوز تلویزیون نگاه می کنند و به سینما می روند. دلیل این موضوع، این است که هیچ بازی ای برای آن ها وجود ندارد. اگر بخواهید این جمعیت را بازگردانید، باید بازی های ساده به آن ها بدهید. مثلاً نگاه کنید که Angry Birds چقدر موفق بود. به Wii نگاه کنید که چطور خانواده ها را کنار هم قرار داد و آن هایی که تا به حال بازی نکرده بودند هم به آن علاقه مند شدند. ما می خواهیم این افراد را دوباره ترغیب کنیم که با تجربه ای بزرگسالانه به بازی ها بازگردند. می خواهیم چیزی به آن ها بدهیم که فراتر از سرگرمی و آدرنالین است.

 

برای اطلاعات بیشتر باید تا نمایشگاه E3 – ۲۰۱۲ صبر کرد ، همچنین شما دوستان می توانید به صورت زنده و ضبط شده این کنفرانس را در این وب سایت مشاهده کنید .

 

برای کسانی که طرفدار کنسول پلی استیشن و این آقا هستند به هیچ گونه ، کنفرانس شرکت سونی را در تاریخ ۱۶ خرداد و ساعت ۶:۰۰ PM از دست ندهند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما Rockstar ادامه ی مناسبی برای سری Max Payne ساخته است ؟
    نظر شما در رابطه با این وبسایت چیست ؟
    شما به کدام یک از تلفن های همراه هوشمند رأی می دهید ؟
    ما را در گوگل محبوب کنید !
    تبلیغات شما
    اطلاعیه پوشش خبری E3 2012


    E3 نمایشگاهی برای صنعت بازی های رایانه ای است که هر ساله برای معرفی بازی های روز یا انتشار اطلاعات مختلفی از بازی های معرفی شده در لس آنجلس آمریکا برگزار میشود. امسال نیز سایت های مختلفی مانند Gamespot - IGN و ... بصورت زنده یا ضبط شده ی کنفرانس های شرکت های بزرگ و گردش در فضای نمایشگاه را پوشش و نشان خواهند داد .

    امسال ( 2012 ) این نمایشگاه در تاریخ 5 - 7 JUNE  مصادف با 16 - 18 خرداد سال 1391 در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار میشود. سایت ما نیز تمام تلاش خود را میکند تا پوشش خبری و کنفرانس های زنده ی شرکت های بزرگ را در اختیار شما بازدیدکنندگان عزیز بگذارد.

    متاسفانه بدلیل تغییرات وبسایت ما کنفرانس ها را قرار نداده ایم اما در سایت جدید این کار را انجام خواهیم داد.

    دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای

    بار دیگر یعنی برای بار دوم است که نمایشگاه های بازی های رایانه ای تهران برگزار میشود. این نمایشگاه برای معرفی بازی های ایرانی و خارجی و ارتقاء سطح کیفی سخت افزار و بازی سازی های داخل کشور صورت میگیرد. این بار دیگر در کشور خودمان است و همه ی مردم میتوانند به این نمایشگاه بروند. نمایشگاه پارسال در سالن همایش های برج میلاد از نظر کیفیت برگزاری ضعیف بود اما ما امیدواریم امسال در مصلای امام خمینی که فضای بسیار بزرگی را دارد , کیفیت نمایشگاه بهتر شده باشد و ما بتوانیم اوقات خوبی را در نمایشگاه داشته باشیم. تاریخ برگزاری این نمایشگاه 26 - 30 June مصادف با 6 - 10 تیر ماه است. سایت ما نیز به احتمال زیاد در نمایشگاه حضور خواهد داشت و خودمان گزارشی از نمایشگاه تهیه خواهیم کرد.

    تیم مدیریت

    مدیر وبسایت

    * دیاموند زکی پور


    مدیر بلاگ

    سپهر ملک لی


    مدیر بخش بازی

    * شایان امین


    مدیر بخش تکنولوژی

    مهیار خلیلی


    مدیر بخش دانلود

    پارسا پاکزاد

    تیم نویسندگان

    سرپرست نویسندگان

    علیرضا بقائی


    نویسنده ویژه دانلود

    سید مهدی طباطبائی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 700
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 270
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 788
  • بازدید ماه : 1,228
  • بازدید سال : 7,224
  • بازدید کلی : 273,769
  • کدهای اختصاصی